Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
STOLGET Stanisław Kazior
Żakowice 10 C

63-460 Nowe Skalmierzyce


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Odstąpienie od umowy jest możliwe w przypadku:

1. gdy produkt jest nieuszkodzony.

2. produkt nie był otwierany z oryginalnego opakowania.

Produkt wykonywany na zamówienie nie podlega zwrotowi.

Wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

STOLGET Stanisław Kazior
Żakowice 10 C

63-460 Nowe Skalmierzyce

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl